.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه نمایندگان روحانی به هاشمی رفسنجاني

رئیس هیأت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس از نامه اعضای این هیأت و همچنین نمایندگان روحانی مجلس به هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: این نامه در حال تهیه است و بزودی برای ایشان ارسال می‌شود.

به گزارش بشمال نيوز ، حسین ابراهیمی نماینده بیرجند در مجلس در گفتگو با خبرنگار جام جم با بیان اینکه هیأت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس صبح امروز جلسه داشت،گفت: در این جلسه درخصوص نامه 19 دی هاشمی رفسنجانی مباحثی مطرح شد و اعضای هیأت تصمیم گرفتند که به همراه نمایندگان روحانی مجلس موضع‌گیری خود را در قالب یک نامه برای آقای هاشمی رفسنجانی ارسال کنند.

رئیس هیأت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه این نامه محترمانه خواهد بود تصریح کرد: در این نامه ذکر خواهد شد که حساسیت ایشان نسبت به مسائل خوب است اما این حساسیت باید در همه جا و همه موارد باشد.

ابراهیمی گفت:در این نامه خواهیم نوشت که ما معتقدیم در جریان فتنه انتخابات سال گذشته به روحانیت اهانت های زیادی شد اما هیچکس موضع‌گیری نکرد و خوب بود که در آن مقطع ایشان موضع‌گیری می کردند.

وی گفت: همچنین در زمان دولت اصلاحات،روحانیت به لجن کشیده شد اما کسی در این زمینه موضع‌گیری نکرد که ما در نامه به آیت الله هاشمی رفسنجانی دغدغه های خود را بیان خواهیم کرد.

نماینده بیرجند در مجلس با بیان اینکه موضوع دیگر مطرح شده در جلسه امروز هیأت داوری اظهارات اخیر سید محمد خاتمی بود گفت:در این جلسه بر روی شروطی که ایشان جهت بازگشت به عرصه سیاسی گذاشت بحث هایی صورت گرفت که اعضای هیأت این شروط خاتمی را محکوم و تاکید کردند که اگر بناست کسی به نظام ورود کند باید شرایط نظام را بپذیرد نه اینکه برای نظام شرط بگذارد.

ابراهیمی تصریح کرد: شرط نظام برای اینگونه افراد تبری جستن از جریان فتنه است و اگر آنها می خواهند بازگردند باید نسبت به این جریان مرزبندی داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 دي 1389
آقاي وكيل مله من يك مسلمان اگر خدا قبول كند . ميداني الان از چه مي ترسم از حرمت هاي شكسته . كه متاسفانه برخي از شما عزيزان فقط خودتان را روحاني ميدانيد ولاغير .بين خودتان و خداي خودتان خلوت كنيد بار ديگر به سيره رسول خدا و ائمه مصو مين رجوع كرده و گفته ها و اعمال خودتان را نيز با آن ترازوي خدايي به سنجيد ببينيد كه واقعا چقدر از معيار واقعي دور هستيد . حتما تاريخ فتح مكه را خوانديد و سيره رسول خدا در آن واقعه بزرگ تاريخ بشري چيزي در ذهن تان تداعي خواهد كرد.بنده معمم نيستم ليك براي اين قشر احترام خاصي قائلم ولي شما روحاني ارجمند چي اگر امروز حرمت هاشمي شكسته شود شكستن حرمت شماها كاري ندارد.بس براي رضاي خدا وحفظ آبروي خودتان هم شده دست از اينهمه بي مهري برداريد بگذاريد افرادي مثل حقير كه به روحانيت ولباس روحانيت عشق مي ورزم آنجوري كه همه شما را خوب مي بينم خوب ببينم. يا مولا به اميد پايداري نظام مقدس جمهوري اسلامي طول عمر با عزت مقام عظماي ولايت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.